Під час замовлення поршневої групи ЮМЗ у ПОДАРОК обтискання поршневих кілець.
Усі деталі комплектів поршневий до двигуна Д-65 оптимізовані за геометрії та матеріалами для роботи в комплекті.
Поршнева група ЮМЗ-6, Д-65.
Комплектація: 1) Гільза 4 шт. Поршень 4 шт.
2) Палець поршневий 4 шт.
3) Поршневі кільця 1 комплект.
4) Гумки під гільзи 1 комплект.
5) Стопорні кільця комплект.
Також ми пропонуємо Вам циліндро-поршневу групу Камського моторного заводу (КМЗ) серія Далекобійник.
Виробник Росія.
Поршневу групу Конотоп виробник Україна.
Циліндри розглянутих автотракторних ДВС — знімні.
Окремо виготовлений циліндр називається гільовою. Застосування
гільз, збільшує термін експлуатації блок-картера, завдяки заміни
зношених гільз новими, є можливість ремонту тільки однієї
поршневої групи циліндра — економія засобів. Зазвичай гільза
виготовлена з легованого чавуну та складається: Ущільнювача
буртика, посадкового пояска, дзеркала — ретельно оброблена
внутрішня поверхня + загартування, ущільнювальна частина або виточки
під ущільнювальні кільця.
Для запобігання потраплянню охолоджувальної рідини в піддон-картер, між гільзою та блок — картером, встановлюють ущільнювальні гумові кільця у розточування блока.
За внутрішнім діаметром гільзи ДВС сортують за розмірними групами. Наприклад, тракторні гільзи на три групи: Б, С, М (велика, середня, мала).
Поршень: є базовою деталлю поршневої групи та найнапругою й відповідальним елементом кривошипно-шатуванного механізму двигуна та виконує такі функції:
створює необхідну форму камери згоряння;
-- сприймає силу тиску газів і передає її шатуну;
-- передає нормальну силу стінкам циліндра;
— стикаючись із гарячими газами в період згоряння й розширення сприймає від них теплоту та відводить її через кільця в стінки циліндра;
— керується оливорозподіненням стінками циліндрів.
Основними вимогами, висунутими до поршня, є;
-- висока жорсткість і міцність за мінімальної маси поршня;
-- висока теплопровідність;
-- мала залежність механічних властивостей від температури;
-- висока зносостійкість;
-- технологічність конструкції;
Поршневі кільця поділяються на два типи: компресійні (ущільнювальні) та оливознімні.
Компресійні кільця як запобігають прориву газів із надпоршневої порожнини в картар, так і обмежують проникнення оливи в камеру згоряння.
Компресійним кільцям пред'являють надзвичайно високі вимоги, головними з яких є:
-- висока зносостійкість;
-- мала залежність пружності кільця від його температури;
-- гарна продуктивність до дзеркала циліндра;
— малий коефіцієнт тертя за робочої температури;
-- корозійна стійкість в агресивному газовому середовищі;
Маслоснімне кільце слугує для видалення з дзеркала циліндра надлишків оливи, обмеження його проникнення в камеру згоряння й відведення в картер двигуна. Оліянинні кільця регулюють кількість оливи у верхній зоні стінок циліндра.
У тракторних дизелях без наддува на поршні встановлюють одне чи два оливознімних кільця: одне на головці та друге на спідниці.
У разі форсування дизеля наддувом кільце на спідниці поршня не ставиться для достатнього мастила забезпечення проміжку між нею та циліндром.
Поршневий палець забезпечує шарнірне з'єднання шатуна з поршнем і передає зусилля, створювані газами в циліндрі, від бобів поршня до шатуна.
У процесі роботи дизеля на поршневий палець діють чималі динамічні, близькі до ударних, циклічні вигинальні навантаження.
У зв'язку з цим поршневий палець має відповідати таким вимогам:
-- достатнім опором втоми під дією знакоперемінних вигинальних навантажень;
— висока зносостійкість робочої поверхні;
Матеріалом для виготовлення поршневих пальців тракторних дизелів слугує легована сталь типу 12ХН3А, і 18ХНВА.
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Тип запчастини | Оригінал |
Діаметр | 110 мм |
Ремонтний розмір | 110.7 мм |
Тип техніки | Сільськогосподарська техніка |
Стан | Новий |
- Ціна: 6 000 ₴