Діаметр болта кріплення маховика М-12.М-14
Вал колінчастий (коленвал) Т-25, Т-16, Д-21.
Колінчастий вал перетворює хитальний рух шатунів дизеля на обертальне руху, сприймає крутні моменти, створювані його колінами, і передає сумарний момент через зчеплення трансмісії трактора.
Активні на вал навантаження від тиску газів та інерційних сил, що змінюються за цикл за величиною та напрямком, викликають розтягування, стиснення, скручування та вигин його елементів. Такі важкі умови роботи вала доповнюються високою швидкістю ковзання його опорних шипок щодо підшипників.
Основними вимогами, що пред'являються колінчастому валу, є його жорсткість, зносостійкість, опір втоми, корозійна стійкість і технологічність.
Найпоширеніший спосіб отримання заготовки валів є їх гаряча штампівка зі сталі 45Х, 45Г2, 50Г, 45ХМФА. Шийки вала піддаються поверхневому зміцненню через їхні обкатки профільованими роликами, а свердління для підведення до них оливи — доруванні, що випрасовує сліди їх механічної обробки, які можуть стати концентраторами напруги.
Після загартування шийок вала ТВЧ на глибину 2.3 мм їх поверхнева твердість становить 50.55HRC. Газове або рідинне азотування шейок після їх загартування в розплавлених цианистих солях дає змогу підвищити цю твердість до 60HRC і більше. Остаточного оброблення шийок є їхнє суперфінішування й подальше полірування. Ріже заготівки вала отримують лиття з чавуну з глобулярним графітом за виплавлюваними моделями.
Основні атрибути | |
---|---|
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Сільськогосподарська техніка |
- Ціна: 2 750 ₴