Ціна колінвала вказана разом із вкладками.
Колінчастий вал (коленвал) Д-240 повнопористий, сталевий (має п'ять корінних і чотириточкових шатуванних шейки, робочі поверхні яких загартовані струмами високої частоти.В шатунних шийках колінвала Д-240 є порожнини для відцентрового очищення оливи. Порожнини закриті нарізними заглушками, які у двигуна мають бути однієї групи (номер групи вибитий на торцю заглушки), щоб не порушуєся баланчення колінвала Д-240.
Колінчастий вал перетворює хитальний рух шатунів дизеля на обертальне руху, сприймає крутні моменти, створювані його колінами, і передає сумарний момент через зчеплення трансмісії трактора.
Активні на вал навантаження від тиску газів та інерційних сил, що змінюються за цикл за величиною та напрямком, викликають розтягування, стиснення, скручування та вигин його елементів. Такі важкі умови роботи вала доповнюються високою швидкістю ковзання його опорних шипок щодо підшипників.
Основними вимогами, що пред'являються колінчастому валу, є його жорсткість, зносостійкість, опір втоми, корозійна стійкість і технологічність.
Найпоширеніший спосіб отримання заготовки валів є їх гаряча штампівка зі сталі 45Х, 45Г2, 50Г, 45ХМФА. Шийки вала піддаються поверхневому зміцненню через їхні обкатки профільованими роликами, а свердління для підведення до них оливи — доруванні, що випрасовує сліди їх механічної обробки, які можуть стати концентраторами напруги.
Після загартування шийок вала ТВЧ на глибину 2.3 мм їх поверхнева твердість становить 50.55HRC. Газове або рідинне азотування шейок після їх загартування в розплавлених цианистих солях дає змогу підвищити цю твердість до 60HRC і більше. Остаточного оброблення шийок є їхнє суперфінішування й подальше полірування. Ріже заготівки вала отримують лиття з чавуну з глобулярним графітом за виплавлюваними моделями.
Основні атрибути | |
---|---|
Тип техніки | Сільськогосподарська техніка |
Марка | МТЗ |
Тип запчастини | Оригінал |
Країна виробник | Білорусь |
Сумісність з маркою | МТЗ |
- Ціна: 3 600 ₴