Кошик
120 відгуків
promo_banner

Інтернет-магазин тимчасово не працює. Все буде Україна!

+380 (98) 486-11-92
+380 (50) 769-37-41
+380 (66) 265-65-81
+380 (97) 681-37-82
AGROCOM
Кошик
Топ продаж

Поршнева група Т-40, Д-144, Д-37.

5 500 

  • Немає в наявності
Поршнева група Т-40, Д-144, Д-37.
Поршнева група Т-40, Д-144, Д-37.Немає в наявності
5 500 
+380 (98) 486-11-92
  • +380 (50) 769-37-41
  • +380 (66) 265-65-81
  • +380 (97) 681-37-82
+380 (98) 486-11-92
  • +380 (50) 769-37-41
  • +380 (66) 265-65-81
  • +380 (97) 681-37-82
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Заказавши поршневу групу Т-40  в ПОДАРОК обтискання поршневих кілець.

У нас Ви мажете придбати за доступною ціною поршневу групу Т-40, Д-144. Замовити поршневу групу Т-40, Д-144 можна оформивши замовлення як за телефоном, так і на сайті.

 

До комплекту поршневої групи Т-40, Д-144 входить:

Комплектація: 1) Гільза 4 шт. Поршень 4 шт.

                             2) Палець поршневий 4 шт.

                             3) Поршневі кільця 1 комплект.

                             4) Мідні кільця під гільзи 1 комплект.

Також ми пропонуємо Вам циліндро-поршневу групу Володимирського моторного заводу  серія Далекобійник.

Виробник Росія.

Головки виконують як загальні на всі або кілька циліндрів (молобкові), так і на кожен циліндр (інівідуальні). Останні мають низку переваг. Менша маса таких головок полегшує їх виготовлення й ремонт дизеля. Вони є уніфікованими для сімейства дизелів із різним числом циліндрів. У разі пошкодження індивідуальної головки потрібна заміна тільки її однією, а не загальною для кількох циліндрів. Деформація прокладки  газового стика під індивідуальною головкою під час її кріплення до блока циліндрів є рівномірнішою. Головка циліндрів відливаються з алюмінієвих сплавів.

Головки циліндрів дизелів із повітряним  охолодженням, для відведення від них тепла мають горизонтальні та вертикальні ребра, розташовані в довжину руху потоку охолоджувального їх повітря. Як матеріал головок застосовують алюмінієві сплави типу АК9, АК12ММН, що мають більшу теплопровідність і найкращі ливарні властивості, ніж чавуни.

   Поршень: є базовою деталлю поршневої групи та найнапругою й відповідальним елементом кривошипно-шатуванного механізму двигуна та виконує такі функції:

­­     створює необхідну форму камери згоряння;

     -- сприймає силу тиску газів і передає її шатуну;

     -- передає нормальну силу стінкам циліндра;

     — стикаючись із гарячими газами в період згоряння й розширення сприймає від них теплоту та відводить її через кільця в стінки циліндра;

     — керується оливорозподіненням стінками циліндрів.

Основними вимогами, висунутими  до поршня, є;

     -- висока жорсткість і міцність за мінімальної маси поршня;

     -- висока теплопровідність;

     -- мала залежність механічних властивостей від температури;

     -- висока зносостійкість;

     -- технологічність конструкції;

Поршневі кільця поділяються на два типи: компресійні (ущільнювальні) та оливознімні.  

Компресійні кільця як запобігають прориву газів із надпоршневої порожнини в картар, так і обмежують проникнення оливи в камеру згоряння.

Компресійним кільцям пред'являють надзвичайно високі вимоги, головними з яких є:

   -- висока зносостійкість;

   -- мала залежність пружності кільця від його температури;

   -- гарна продуктивність до дзеркала циліндра;

   — малий коефіцієнт тертя за робочої температури;

   -- корозійна стійкість в агресивному газовому середовищі;

Маслоснімне кільце слугує для видалення з дзеркала циліндра надлишків оливи, обмеження його проникнення в камеру згоряння й відведення в картер двигуна. Оліянинні кільця регулюють кількість оливи у верхній зоні стінок циліндра.

  У тракторних дизелях без наддува на поршні встановлюють одне чи два оливознімних кільця: одне на головці та друге на спідниці.  

   У разі форсування дизеля наддувом кільце на спідниці поршня не ставиться для достатнього мастила забезпечення проміжку між нею та циліндром. 

Поршневий палец забезпечує шарнірне з'єднання шатуна з поршнем і передає зусилля, створювані газами в циліндрі, від бобів поршня до шатуна.

  У процесі роботи дизеля на поршневий палець діють чималі динамічні, близькі до ударних, циклічні вигинальні навантаження.

  У зв'язку з цим поршневий палець має відповідати таким вимогам:

   -- достатнім опором втоми під дією знакоперемінних вигинальних навантажень;

   — висока зносостійкість  робочої поверхні;

  Матеріалом для виготовлення  поршневих пальців тракторних дизелів слугує легована сталь типу 12ХН3А, і 18ХНВА.

 

 

 

 

Характеристики
Основні
Країна виробникУкраїна
Тип запчастиниОригінал
Діаметр105 мм
Ремонтний розмір105.7 мм
Тип технікиСільськогосподарська техніка
Інформація для замовлення
  • Ціна: 5 500 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner